bergklim - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Eva Luiten - WaarBenJij.nu bergklim - Reisverslag uit Golokuati, Ghana van Eva Luiten - WaarBenJij.nu

bergklim

Blijf op de hoogte en volg Eva

14 September 2014 | Ghana, Golokuati

Dag 6: Hoi hoi!!
Vandaag de berg Afadjato beklommen, en dan ook echt beklommen. Op handen en knieën omhoog.
Dit zou dus echt niet legaal zijn in Nederland of welk land dan ook !?
We moesten ons omhoog trekken aan een wortel van een tak die dan toevallig uit de grond stak. Het was net wand klimmen.
Maar wat waren we trots dat we dit hebben gedaan en het uitzicht was het waard!!
Daarna doorgelopen naar de Tagbo falls, de watervallen. (zie foto’s)
Onderweg naar de Tagbo falls, liepen we door de echte jungle!
Manon kreeg bijna een aap op haar hoofd die uit de boom viel.
Ik heb nog midden in een mierennest gestaan, waardoor ik nu een paar bulten op mijn enkels heb.
Verder was het echt supermooi en gaaf :)
Nu heeeeeeeel veel spierpijn en heeeeel erg moe.
Onze arme Danique was vannacht ziek dus die hebben ik en Anouska goed verzorgd, vandaar nu een tekort aan slaap.. zo maar even inhalen.
Vandaag (dag 7) een lekker rustig dagje, straks gaan we nog naar de voetbalwedstrijd van de buurtkinderen kijken:)